Μια ακόμα ευκαιρία να λάβουν την αυξημένη αποζημίωση ειδικού σκοπού ύψους από 1.000 έως 4.000 ευρώ, ανάλογα με τον αριθμό των εργαζομένων που απασχολούν, έχουν χιλιάδες επιχειρήσεις που αποκλείστηκαν στα τέλη της Άνοιξης.
Το συγκεκριμένο ποσό είχε δοθεί το καλοκαίρι σε 87.7713 επιχειρήσεις οι οποίες έκλεισαν με κρατική εντολή τον Απρίλιο ή για ένα διάστημα με εξαίρεση την εστίαση η οποία ενισχύθηκε μέσω του προγράμματος παροχής κεφαλαίων κίνησης για την προμήθεια πρώτων υλών.  Οι κλάδοι που εντάσσονταν στην ενίσχυση ήταν: τουρισμός, ξενοδοχεία, θέατρα, κινηματογράφοι, συναυλιακοί χώροι, γυμναστήρια, καταστήματα ΟΠΑΠ, ΟΠΑΠ παιδότοποι, οργάνωση συνεδρίων και εμπορικών εκθέσεων, κ.α.
 
Τα ποσά της επιδότησης ανέρχονταν σε:
-1.000 ευρώ για επιχειρήσεις που απασχολούν 0 έως 5 εργαζόμενους.
-2.000 ευρώ για επιχειρήσεις που απασχολούν 6 έως 20 εργαζόμενους.
-4.000 ευρώ για επιχειρήσεις που απασχολούν 21 έως 50 εργαζόμενους.
Το ποσό που μοιράστηκαν οι περίπου 87.800 επιχειρήσεις ανήλθε σε 95 εκατ. ευρώ όταν οι αρχικές εκτιμήσεις του υπουργείου Οικονομικών  έκαναν λόγο για περίπου 100.000 δυνητικούς δικαιούχους. Όπως προκύπτει από τα τελικά νούμερα, χιλιάδες  επιχειρήσεις αποκλείστηκαν κατά την διαδικασία των αιτήσεων για διαφόρους  λόγους. Όπως ανακοίνωσε η ΑΑΔΕ, οι παραπάνω επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να υποβάλουν ένσταση στο MyBusinessSupport (στις «εφαρμογές μου» υπάρχει η αίτηση επανεξέτασης).
 
Η αυξημένη αποζημίωση ειδικού σκοπού καταβάλλεται στους δικαιούχους εφόσον πληρούν σωρευτικά τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
·Είναι μικρές ή πολύ μικρές επιχειρήσεις
·Έχουν την έδρα τους ή μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα και λειτουργούν νομίμως
·Για τις επιχειρήσεις της περίπτωσης γ του άρθρου 3:
έχουν ενεργό κύριο Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ), στις 1.4.2021, έναν από τους περιγραφόμενους στο Παράρτημα ΙΑ, το οποίο και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας απόφασης, ή τα ακαθάριστα έσοδά τους ενεργού κατά την 1.4.2021 ΚΑΔ δευτερεύουσας δραστηριότητας από τους περιγραφόμενους στο Παράρτημα ΙΑ, όπως αυτά προκύπτουν από την αρχική δήλωση φόρου εισοδήματος φορολογικού έτους 2019, είναι μεγαλύτερα από τα ακαθάριστα έσοδα που αντιστοιχούν στον κύριο ΚΑΔ στις 1.4.2021, ή έχουν ενεργό κύριο Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ), στις 1.4.2021, έναν από τους περιγραφόμενους στο Παράρτημα ΙΒ, το οποίο και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας απόφασης, ή τα ακαθάριστα έσοδά τους ενεργού κατά την 1.4.2021 ΚΑΔ δευτερεύουσας δραστηριότητας από τους περιγραφόμενους στο Παράρτημα ΙΒ, όπως αυτά προκύπτουν από την αρχική δήλωση φόρου εισοδήματος φορολογικού έτους 2019, είναι μεγαλύτερα από τα ακαθάριστα έσοδα που αντιστοιχούν στον κύριο ΚΑΔ στις 1.4.2021 και έχουν έδρα ή υποκατάστημα στις Περιφερειακές Ενότητες Κοζάνης, Θεσσαλονίκης και Αχαΐας,
·έχουν υποβάλει τις δηλώσεις φόρου εισοδήματος και ΦΠΑ, εφόσον είχαν κατά νόμο υποχρέωση να τις υποβάλουν, ως εξή
-μέχρι και την προηγούμενη ημέρα από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης, έχουν υποβάλει δήλωση φορολογίας εισοδήματος για το φορολογικό έτος 2019,
-μέχρι και την προηγούμενη ημέρα από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης, έχουν υποβάλει όλες τις δηλώσεις ΦΠΑ για την περίοδο από 1η Ιανουαρίου 2019 μέχρι την 31η Μαρτίου 2021,
·Έχουν υποβάλει δήλωση φορολογίας εισοδήματος του φορολογικού έτους 2019, με ποσό ακαθαρίστων εσόδων (κωδ. 047 της δήλωσης Ε3) μεγαλύτερο του μηδενός, με την εξαίρεση επιχειρήσεων που έχουν κάνει έναρξη εργασιών μετά την 1η Οκτωβρίου 2019 για τις οποίες δεν απαιτείται τα ακαθάριστα έσοδά τους να είναι μεγαλύτερα του μηδενός,
·Δεν έχουν τεθεί σε αδράνεια από την 1η Ιανουαρίου 2019 και μέχρι και την ημερομηνία ελέγχου πληρωμής, όπως αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που τηρούνται στο φορολογικό μητρώο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) ή από την υποβολή μηδενικών δηλώσεων Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) καθ' όλη την περίοδο αυτή,\
·Δεν έχει ανασταλεί, μέχρι και την ημερομηνία ελέγχου πληρωμής ισχύος της παρούσας, η χρήση του ΑΦΜ τους για τη διενέργεια ενδοκοινοτικών συναλλαγών σύμφωνα με την απόφαση ΓΓΔΕ ΠΟΛ.1200/2015, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (εξαφανισμένος έμπορος), όπως αυτό προκύπτει από το φορολογικό μητρώο της ΑΑΔΕ,
·Δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παρ. 1 του άρθρου 40 του ν. 4488/2017 (Α' 137),
·Έχουν κάνει έναρξη εργασιών πριν την 1η Φεβρουαρίου 2020.