Την απόφασή του να χαρακτηριστεί «έργο εθνικού επιπέδου» ο οδικός άξονας «Πλατυγιάλι - Ιόνια Οδός - Αγρίνιο - Καρπενήσι - Λαμία - Ε65», καθώς «το έργο είναι εξαιρετικά δύσκολο να υλοποιηθεί από Περιφέρεια»
Ο χαρακτηρισμός του ως έργο εθνικού επιπέδου, όπως επεσήμανε, «αποτελεί το πρώτο, πολύ σημαντικό βήμα για την υλοποίησή του» ενώ, στο αμέσως επόμενο διάστημα προγραμματίζεται η εκπόνηση και επικαιροποίηση όλων των αναγκαίων μελετών, ώστε να επιδιωχθεί η χρηματοδότηση από την ΕΕ.
Όπως είπε ο υπουργός Υποδομών, η σύνδεση της Ιόνιας Οδού με το Αγρίνιο αποτελεί ένα έργο, που, όχι στα λόγια, αλλά επί της ουσίας αρχίζει να υλοποιείται και να γίνεται πράξη. Είναι ένα έργο 20,5 χλμ., εκ των οποίων, το μήκος του αυτοκινητοδρόμου είναι 13,5 χλμ. και της περιφέρειας Αγρινίου 7 χλμ. Σημείωσε, δε, ότι προβλέπονται απαλλοτριώσεις 1.400 στεμμάτων, με ένα κόστος γύρω στα 10 εκατ. ευρώ.
Αναφερόμενος στη διαγωνιστική διαδικασία για τη σύμβαση και εκπόνηση της μελέτης του οδικού άξονα Λαμία-Καρπενήσι, στο τμήμα Νεοχωράκι-ανατολικό στόμιο σήραγγας Τυμφρηστού, προϋπολογισμού 6 εκατ. ευρώ, είπε ότι αυτή τη στιγμή «είμαστε έτοιμοι να σας πούμε ότι η αξιολόγηση των τελικών προσφορών έχει γίνει, και απομένει η αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών και να ξεκινήσουμε τη διαδικασία (ενώ) και στο τμήμα Λαμία-Καρπενήσι, είναι επίσης σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για τη μελέτη βελτίωσης της εθνικής οδού στο τμήμα Σταυρός-Καστρί.
Ειδικότερα για το τμήμα Λαμία-Καρπενήσι-Αγρίνιο-Αστακός, ο υπουργός είπε ότι «χρηματοδοτούμε τις μελέτες με προϋπολογισμό 20 εκατ. ευρώ, (με χρήματα που έδωσε το ΠΔΕ του υπουργείου Ανάπτυξης), οι οποίες περιλαμβάνουν τη μελέτη βελτίωσης της εθνικής οδού Λαμίας-Καρπενησίου, προϋπολογισμού 2 εκατ. ευρώ, τη μελέτη βελτίωσης της εθνικής οδού Καρπενησίου-Αγρινίου στο τμήμα Καρπενήσι-Άγιος Βλάσιος προϋπολογισμού 12 εκατ. ευρώ, και τη μελέτη σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, με τις συμπληρωματικές μελέτες στο τμήμα Ιόνια Οδός-Γουριά-Πλατυγιάλι-Αστακός, προϋπολογισμού 6 εκατ. ευρώ.
Από την πλευρά του, ο κ. Κωνσταντόπουλος είπε ότι συγκεκριμένος άξονας έχει εθνικό και ευρωπαϊκό ενδιαφέρον, θα συμβάλει στην ταχύτητα και την ασφάλεια των μεταφορών, αλλά και στην ανάπτυξη και τον τουρισμό της περιοχής. Αναρωτήθηκε παράλληλα, γιατί ο άξονας αυτός δεν προτάθηκε για ένταξη στο ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης. Επ' αυτού ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι εντάχθηκαν μόνον ο Ε65 και ο ΒΟΑΚ ως «πολύ μεγάλα έργα στρατηγικής σημασίας. Το ότι δεν μπήκαν και άλλα έργα δεν σημαίνει ότι δεν θα χρηματοδοτηθούν ή ότι τα βάλαμε κάτω από το χαλί».